måndag, april 12, 2010

Provokation

Idag har Liam varit på allergimottagningen på BUS i Lund. Dom gjorde en provokation på han för att kolla om han är allergisk mot penicillin. Han fick en typ av reaktion när han fick kåvepenin när han hade öroninflammation så därför gjordes detta test. Men det gick bra och han reagerade inte alls på det.
Nu sover han gott min lilla gullunge.

Inga kommentarer: