onsdag, december 16, 2009

Det snöar

I förmiddags började det snöa här. Men det var inte mycket som kom och till en början så lade det sig inte på marken. Men nu ikväll har det börjat snöa igen och den lägger sig. Det är ju inte mycket som har lagt sig men det gör inget för det är mysigt ändå. Hoppas nu att snön stannar ett tag!!
Tog en bild så att ni kan se att även vi har lite snö, tagen från vår balkong därför blev den inte så bra.

Inga kommentarer: