Nu är Liam också vaccinerad mot svininfluensan. Det gick jättebra när han fick sprutan.
Han fick välja mellan ett klistermärke med Bamse och en reflex. Gissa vad han valde? Jo, reflexen. Lillkillen tänker på säkerheten i mörker, inte illa.
Hej hej!! Det e bra med oss.. längtar så till julen ska bli så mysigt och så ska det bli kul o se hur Oskar reagerar på tomten.. =) Han va ju bara 5månader första Julen..
Jag som skriver heter Linda och jag bor tillsammans med min man och vår son. Till familjen hör också vår lille Tigiz, en dansk/svensk gårdshund.
Det som ligger mig varmt om hjärtat är matlagning, bakning och fotografering.
Om inget annat anges så är bilderna på min blogg tagna utav mig och det är inte tillåtet att kopiera dom utan min tillåtelse!
1 kommentar:
Hej hej!! Det e bra med oss.. längtar så till julen ska bli så mysigt och så ska det bli kul o se hur Oskar reagerar på tomten.. =) Han va ju bara 5månader första Julen..
Skicka en kommentar