söndag, december 06, 2009

Vaccinering

Nu är Liam också vaccinerad mot svininfluensan. Det gick jättebra när han fick sprutan.
Han fick välja mellan ett klistermärke med Bamse och en reflex. Gissa vad han valde? Jo, reflexen. Lillkillen tänker på säkerheten i mörker, inte illa.

1 kommentar:

Jessica sa...

Hej hej!! Det e bra med oss.. längtar så till julen ska bli så mysigt och så ska det bli kul o se hur Oskar reagerar på tomten.. =) Han va ju bara 5månader första Julen..