Bild från tv4
Det har varit många bra sångare i årets upplaga men redan från början hade jag två favoriter, Mariette och Erik. Båda har väldigt bra sångröster men Erik tar sig för av scenen lite mer än Mariette.
Jag trodde länge att det skulle stå mellan Erik och Maritte i finalen men det blev Calle och Erik.
Calle har under resans gång verkligen vuxit som artist och var värd en finalplats.
Erik var färdig artist väldigt tidigt och har bara blivit bättre och bättre.
Bådas framträdande i finalen var kanon men när det var dax för vinnarlåten sjöng Erik den perfekt. Den var som gjuten åt han.
Jag anser dock att båda var vinnare var för sig. Men den stora vinnaren är Erik.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar