onsdag, december 30, 2009

Nytt år

.... och nya förväntningar. Vi lämnar det gamla året bakom oss och blickar framåt.
Året som gått har präglats av både lycka och olycka.
Imorgon midnatt rings det nya året in och familjen Nielsen önskar alla
Ett Gott Nytt År

1 kommentar:

Tess sa...

Tack detsamma mina vänner!