tisdag, december 15, 2009

Se det snöar

Ja det gjorde det en liten stund tidigare idag. Men som vanligt här i söder så försvann det lika snabbt igen och en kort därefter så regnade det. Jag vill ju att snön ligger kvar!! Hoppas på en vit jul i alla fall. Har tänkt på en sak, efter flytten av Ikea så besöker man inte det lika ofta längre. Men idag var vi där. Det var inte mycket folk och det var skönt. Man kunde gå i lugn och ro och titta. Det blev en snabb visit hos Patrick och Helena också. Jag ska göra smörgåstårta och tårta till hans firande av sin födelsedag på lördag. Ska bli kul. Nu är det soffan som gäller och lite tv-tittande. Kl. 22 är det final i Hells´Kitchen och det kommer ju inte jag att missa!!

Inga kommentarer: