söndag, december 06, 2009

Liams första kalas

Först vill jag tacka för alla gratulationer och presenter till Liam på hans 1-årsdag.
Tack alla som kom igår och firade hans dag tillsammans med oss.
För igår hade vi kalas för lilleman. Han fick många paket att öppna och han var helt till sig av lycka.
Det riktigt lös i ögonen på han när han såg alla sina nya leksaker och alla gäster han kunde busa med.
Liam var jätteduktig, han åt både middag och tårta alldeles själv och gissa om han njöt!?
Eftersom det var Liams dag så bjöd han på sin favoriträtt, nämligen lasagne. Sen bjöd han på lussebullar, pepparkaka och tårta till kaffet.
Det blev en lyckad dag med både trevliga gäster och en riktigt nöjd och glad liten Liam.

1 kommentar:

Jessica sa...

Vilket charmtroll!! Den skjortan och slipsen har jag köpt till Oskar oxå. kunde inte motstå det!! =)