Igår hade Liam och jag en
myskväll, vi åt pannkakor till kvällsmat och sen lekte vi med hans tågbana en stund.
Men vi hade lite otur för mitt i allt så blev Liam dålig i magen. Det blev blöjbyte för hela slanten.
Idag vaknade han med en förkylning. Stackars lille Liam.
Men han har varit go´och glad ändå.
Taz kom hem från kursen i Höör idag. Skönt att ha han hemma.
Det blir lite mys med han ikväll sen ska han jobba hela helgen. Trist men så är det.
Imorgon är det babysim. Får se hur Liam mår annars får vi hoppa över det.
Vi ska i alla fall
julpynta i helgen, så mysigt. Julmusik, glögg och pepparkakor blir det också.
Men nu är det lite kaffe och lussebulle.
På återseende.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar