onsdag, december 02, 2009

Grattis älskade Liam

Tänk att det redan har gått ett år sen du föddes. Du var så liten och förgyllde vårt liv med lycka.
Det har varit många sömnlösa nätter men dom är som bortblåsta. Nu sover du gott igenom hela natten för att vakna nästa morgon och vara lika go´och glad som alltid.
Du kryper omkring, reser dig mot allt och äter själv. Det dröjer nog inte länge tills du tar dina första steg utan att hålla i mamma eller pappa.
Ditt charmiga leende och härliga skratt får våra hjärtan att smälta av glädje.
Vi älskar dig vår underbara son
Grattis på din 1 års-dag

Liam har öppnat sin första present

4 kommentarer:

Ulrica sa...

Ett stort grattis från familjen Wolgast:-D

Anonym sa...

Grattis Liam få din födelsedag. Hoppas du får många paketer. Kram från faster Linda och kusin Hampus

maria sa...

gud att det redan har gått 1 år sen ni fick den lilla sötnosen stort grattis i efterskott på hans stora dag :0) önskar vi familjen från malmö

Jessica sa...

Förlåt!! Har helt missat att Liam blivit 1år!!!! Ett stort Grattis från Oss!!!!!!!!! kramar