söndag, december 20, 2009

Se det snöar

Det har snöat jättemycket här nere hos oss och det fortsätter att snöa!! Så mysigt det är! Igår var vi på kalas hos min systerson Patrick. Han bor i Malmö och det var inte direkt lätt att köra bil in till stan. Men fram kom vi till slut. Jag hade gjort smörgåstårtor och tårta som han skulle bjuda på. Tyvärr så fick jag ingen bra bild på dom men dom smakade bra. Idag ska vi ut och leka lite i snön med Liam. På återseende....

1 kommentar:

Tess sa...

Hmmm något säger mig att du tycker om att det har snöat ;) Kram