fredag, december 25, 2009

God fortsättning

Hoppas ni hade en mysig och trevlig julafton och att tomten kom till er med en massa paket! Vi firade julen hos min mamma med systrar och syskonbarn. Kan berätta att det bjöds på en massa mat och det blev en hel del julklappar till oss alla. Liam var jätteglad hela dagen och busade som bara den. Han hade lite svårt att bestämma sig för vilken julklapp han skulle leka med för han fick så många. Idag är vi hos svärfar och firar jul. Ska äta mat och ha en trevlig stund tillsammans.
God fortsättning allesammans

Inga kommentarer: