söndag, december 27, 2009

Trevligt sällskap

I tre dagar har vi umgåtts med Tess och det har varit så trevligt. Fick träffa en av hennes syskon, Annika. En väldigt lugn och go tjej. Det har varit mys framför tv:n, fönstershopping på ikea och tacos till middag. Någon som verkligen har blivit glad över att ha Tess här är Liam och Tigiz. Liam sken upp som en sol när hon kom i fredags och Tigiz ville leka med henne. Så himla kul att se att det funkar så bra mellan dom tre. Det blev en snabb visit hos mamma idag. Liam är som en duracellkanin där hemma. Han ska röra allt!! Ingen lugn stund här inte. Det är likadant hemma. Han sitter inte stilla en sekund, jo när han sover! Ibland är jag helt slut innan jag ens har hunnit stiga upp på morgonen. Men jag älskar denna gullungen över allt annat. Snart är det nyår. Hur ska ni fira in det nya året??

Inga kommentarer: