tisdag, augusti 24, 2010

Ångest...

.... är vad jag har! Som alla säkert vet så är ett första intryck väldigt viktigt för hur man i mitt fall kommer att trivas på sin arbetsplats! Jag har inte fått ett bra första intryck och jag kände snabbt att jag inte vill vara kvar på mitt jobb. Igår kväll hade jag sån ångest att behöva gå dit och imorse hade jag ont i magen! Jag vantrivs verkligen där. Nu kanske ni tänker hur kan du känna det efter bara två dagar? Men tro mig man märker sånt snabbt! Jag vet inte hur jag ska göra!! Jag vill verkligen inte vara där en dag till!! En utväg är ju att säga upp mig, men då har jag ju uppsägningstiden som jag måste gå igenom. Usch vad det ska vara jobbigt!

Inga kommentarer: