torsdag, augusti 19, 2010

Merci

Med anledning att jag slutar på mitt jobb imorgon fredag så fick jag denna chokladask av ett par som har varit mina vårdtagare. Jätte gulligt av dom. Jag kommer att sakna dom och alla andra av mina vårdtagare så otroligt mycket.

Inga kommentarer: