måndag, augusti 23, 2010

Nya jobbet

Ja då var första dagen på nya jobbet avklarad och det var lite så där. Jag kände inte mig riktigt välkommen och kände mig mest ivägen. Gruppen är så sammansvetsad och alla tänker bara på sig själva! Redan efter någon timme ville jag därifrån, jag ville helt enkelt inte vara där längre! Ska jag vara ärlig vet jag inte om jag kommer att trivas! Jag får ge det en chans och se hur det utvecklar sig! Annars finns det bara en utväg! En positiv sak är att det är mycket lugnare än på mitt gamla jobb men det kan även vara lite jobbigt eftersom jag är van att ha mycket att göra! Ja ja nog om det, idag har Liam varit hos frisören. Ni kan tro att han är så söt i sitt korta hår. Mammas lille gullepåg....

Inga kommentarer: