söndag, augusti 29, 2010

Hösten på väg?

Ute lyser solen igenom molen på den ljusblå himlen men de känns verkligen som att hösten är på väg. Mysigt säger jag medans många tycker det är deprimerande. Jag tycker så mycket om hösten och dess varma vackra färger. Man får en anledning att sitta hemma och mysa med familjen med en massa tända ljus och dricka varm choklad. Jag finner ro med hösten och längtar så efter den.....

Inga kommentarer: