tisdag, augusti 31, 2010

Inte allt för uppmuntrad

Jag är fortfarande förkyld och mår riktigt kasst. Undrar när detta ska ge med sig!? Idag ska jag gå bredvid i kvällspasset och börjar kl 15-22. Inget jag ser fram emot direkt men vad gör man! Vädret är i alla fall uppmuntrande med solsken och lite värme. Har varit en runda i Malmö med min kära man och fikat och shoppat lite och nu jag får väl göra mig iordning, ha en trevlig kväll kära läsare.......

Inga kommentarer: