Igår var jag på en shoppingrunda med goa Tess! Riktigt trevligt var det och jag köpte kläder till
mig! Kan ni tänka er!? Men det hoppade ner en huvtröja till Liam också, kunde inte låta bli.
Vi lunchade och sen bar det av det frisören, äntligen säger jag bara! Det har varit fullt alla dagar hur länge som helst, men igår så var det min tur!
Idag har jag jobbat och det har faktiskt varit kul för en gång skull, men det börjar bli lite ledsamt att gå hem, jag slutar ju nästa fredag. Kommer sakna er allihop!!
Men jag lovar att jag ska åka hälsa mina goa kolleger.
Just det, Liam är nu inne på sin andra vecka på dagis och det har väl gått lite si och så. Men idag gick det jättebra, lite ledsen när han blev lämnad men sen så blev han glad igen.
Nä nu ska jag vara lite social så ha en underbar kväll kära läsare!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar