Inte nog med att jag inte trivs på jobbet så har jag åkt influensa också! Kan det bli värre tro!?
Jag har tillbringat min dag i soffan framför tv.n och ska snart försöka få i mig lite att äta. Jag känner mig bättre men ska vara hemma från jobbet imorgon också sen är jag ledig i helgen. Det finns gott om tid att vila upp mig och det ska jag verkligen göra.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar