Efter en intensiv helg på jobb är jag äntligen ledig imorgon! Ska bli så himla skönt. Ska umgås med min älskade familj!
Imorgon är det inte en vanlig dag heller för det är Liams inskolning på förskola. Många tankar som far omkring i huvudet om hur det kommer att gå! Men jag intalar mig att det kommer gå hur bra som helst och det tror jag att det gör.
Nu ska jag fixa lite med det praktiska sen är det ryggläge i soffan en stund.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar