söndag, augusti 22, 2010

Ett jobbigt farväl

Efter åtta år så har jag sagt hej då till mina kära arbetskolleger och min underbara chef. Jag kommer att sakna dom så otroligt mycket! Det var ledsamt när jag körde därifrån i fredags och redan då ville jag vända och köra tillbaka, jag ville spola tillbaka tiden och önskade att chefen hade sagt -det finns en dagtjänst så du behöver inte sluta! Eftersom jag har lite svårt att släppa taget så har jag sagt att jag kan jobba extra ibland och det ser jag fram emot. Men vem vet, jag kanske är tillbaka inom kort.... önsketänkande. Jag har lite ångest inför morgondagen, allt är nytt, nya kolleger och nya vårdtagare, man ska bygga upp en ny trygghet på sin arbetsplats. Men samtidigt ska det bli kul att anta nya utmaningar och få se hur dom har det i denna hemtjänstgruppen. Så håll tummarna kära läsare att det kommer gå bra!

Inga kommentarer: