Sitter en fredagskväll i min ensamhet och
filosoferar... Filosoferar om allt mellan himmel och jord. Varför ska vissa saker vara så
förbannat jobbiga? Varför tar man ibland fel beslut? Och när man väl har tagit ett beslut som man tror är rätt så är det ändå fel och man ångrar sig!?
Jag har i alla fall tagit ett beslut som jag vet är rätt och det kommer att bli lite tuffare i vardagen men det kommer att lösa sig, det vet jag! Nu ska jag bara bestämma mig för
när det ska genomföras också och det är jobbigt....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar