Idag var det Liams första dag på dagis och det gick kanon bra! Han sprang direkt in till dom andra barnen när vi kom imorse och började leka. Det är mycket utomhuslek och Liam hade inga som helst problem med det. Två av dom äldre flickorna tog Liam i vars en hand och ni kan tro att han njöt den lille gullungen.
Att sova middag var heller inga problem även om Liam än så länge är den enda som sover.
Så överlag har det alltså gått bra idag och det känns hur bra som helst.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar