Inskolningen för Liam går hur bra som helst. Idag har han varit där själv mellan 09-14. Lite ledsen blev han när han skulle vila middag så den hoppade dom över idag. Men annars tycker han att det är roligt och leka med barnen. Han har dessutom fått en favorit fröken, Kerstin heter hon. Sen får vi se hur det blir när dom andra två fröknarna kommer tillbaka efter sin semester.
Är så himla glad över att det går så bra det gör ju att man kan slappna av om dagarna. Nästa vecka ska han ju vara där på heltid även om det inte blir så långa dagar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar