tisdag, juli 05, 2011

Atjo atjo prosit!

Japp jag har gått och blivit förkyld mitt i sommaren, näsan rinner och halsen gör ont. Inget kul kan jag meddela!
Det började igår men kände mig bättre imorse men nu är det värre än igår och jag som ska jobba imorgon! Det är väl bara att bita ihop göra sin plikt.

Idag besökte maken och jag en ny restaurang och café här i byn MI & NI, kan inte direkt säga att den är i toppklass men helt ok. Vi åt ingen mat utan tog bara en fika med kaffe och smörebröd och det var gott, men jag sneglade på salladsbuffén och den var lite klen enligt min mening för det priset man betalar för en dagens rätt. MEN maten var väldigt trevligt upplagd så där får dom pluspoäng!
Det blev en tur i parken vid Sockerbruket innan vi hämtade lilleman på dagis, mysigt...!

På återseende.......

Inga kommentarer: