Ja för det har jag idag! Denna söndagen är en sådan söndag då man vill vara hemma och mysa med familjen med god mat, en bra film och en massa ljus tända. Men nä det kan man ju inte för man måste jobba!
Har hela tre kvällar kvar att jobba och det är ångest så det skriker om det! Och vet ni vad, det regnar dessutom idag. Inget kul alls!
Tycker inte att jag låter väldigt positiv, men idag känner jag mig inte vidare positiv heller faktiskt. Ibland är det skönt gnälla lite.....!
Jag har kålpudding på gång i ugnen, det blir vår söndagsmiddag, finns ju inget annat som är så mumsigt som svensk husmanskost!
Men nu är det dags att dammsuga lite.
På återseende......!!
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar