Så här en regning lördagkväll, vad kan vara bättre då än Allsång på skansen i repris!? Nä, jag tänkte väl det.
Vi har lite fixardag här hemma idag och det är så skönt att få saker och ting gjort!
Lilleman tog en paus och somnade på soffan, ja det tar på krafterna att fixa hemmet, hihi.
Ja vad säger man!? Vart är världen på väg? Vad eller ska man kanske säga var händer det nästa gång!?
Mina tankar går idag till Norge.
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar