Idag kan man verkligen säga att man har varit uppe innan tuppen! min käre son hade bestämt sig för att det var dax att stiga upp kl. 04.30!!! Trodde inte att det var sant när jag sneglade på klockan, men jo då det stämde. Vi låg dock kvar en stund i sängen och mös innan vi klev upp och nu ligger han i soffan och vilar innan det är dags för dagis. Tror nog att jag får hämta hem han lite tidigare så han får vila middag.
Sista dagen på ledigheten för denna gången. Ska njuta till tusen för jag har verkligen ingen lust att jobba imorgon!
Funderar på att baka något smarrigt med rabarber och jordgubbar...... Hmmmm funderar ett tag till.
Förresten så har jag kommit in på en kurs som jag har sökt till ett antal gånger, sjukvårdskursen. Förvisso så är jag undersköterska redan men har läst hemsjukvård och vill nu även ha sjukvårdskursen. Börjar läsa på distans i augusti och det ska bli himla spännande. Väntar även på svar från en annan kurs på distans, en högskolekurs. Låt tiden gå lite snabbare till beskedet kommer!!
Nä, dags att traska till dagiset!
Ha en underbar dag kära läsare..!
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar