Idag var det då premiären för oss att stå på bakluckeloppis som var i Husie Mosse. Där stod vi tillsammans med Tess och Henrik och fick sålt en hel del faktiskt!
Skönt att bli av med det man inte längre använder och dessutom tjäna en slant på det! Det som inte blev sålt skänkte vi faktiskt till Emmaus.
Tack kära Tess och Henrik för en trevlig förmiddag.

1 kommentar:
Tack själv! Kram
Skicka en kommentar