tisdag, juli 26, 2011

Första av fyra

Då var den första arbetskvällen utav fyra avverkad och jag måste säga att det har varit en riktig lugn och skön kväll.
Det regnade lite när vi började jobba men sen har det varit upphåll resten av kvällen så det har varit skönt väder att jobba i.

Sitter och läser på kvp´s sida på nätet om händelserna i Norge och jag kan inte förstå hur en människa kan ha så mycket hat att han är kapabel till att göra något så grymt och dessutom sitta och le i bilen på väg till domstol! Jag hoppas han får ett riktigt hårt straff för detta!
Mina tankar är hos Norge och dom drabbade, ett ljus brinner för både överlevarna och för dom som inte längre finns.......

Inga kommentarer: