I skrivande stund sitter jag på jobbet och har det ganska lugnt idag faktiskt. Hoppas på en fortsatt lugn kväll. En kväll kvar imorgon sen är vi lediga i fyra dagar! Ska bli riktigt skönt!
Nu har maken semester i tre veckor och ska ha lilleman hemma! Ska bli mysigt att få umgås mer med lilleman innan man sticker till jobb, det gäller förstås maken också!
Vi har lite planerat som vi vill göra men vi tar ändå en dag i taget, inget är värt att stressa för.
Får väl umgås lite med mina kära kolleger.
på återseende!
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar