torsdag, juli 28, 2011

Tjosanhejsan....

.... på er!
Idag är det sista kvällen sen är jag ledig ett par dagar! Ska bli så skönt faktiskt även om vi har det lugnt på jobbet.
Konstigt nog så har jag inte vant mig vid att jobba kväll igen eller så vill jag inte vänja mig!?Jag vill ju jobba dagtid och ha kvällen tillsammans med min goa´ son och make! Men det är bara att gilla läget och bita ihop, hellre ha ett jobb än att stå utan!

Regnet är på besök igen och solen den åkte hem! Ja men det är väl bara att gilla det och se glad ut!
Dags att göra sig iordning för jobbet så jag önskar er alla en trevlig dag trots vädret!

Inga kommentarer: