i Helsingborg fick besök av oss igår. Det var riktigt trevligt men lite läskigt med dom flygande fladdermössen. Ni som känner mig väl vet ju att jag har fobi mot fåglar och då kan ni ju gissa hur det var igår??!!
Jag trodde på riktigt att jag skulle bli galen där inne! Aldrig mer säger jag, inte i det rummet i alla fall.
Men att titta på dom "fria" aporna var hur trevligt som helst. Bilder kommer, jag lovar. Vår data är fixad men måste bara finslipas lite, sen kommer bilder, tjooohooo!!
Idag har vi varit hemma heeeela dagen, riktigt skönt och mysigt. Vi har tvättat och målat lite på vårt skofack.
Som ni säkert vet så har det ju regnat hela dagen, men nu är det upphåll men kallt!
Imorgon är det åter dax att jobba, fem kvällar väntar på mig, usch och fy säger jag bara, vill faktiskt inte, har ingen som helst arbetslust.......
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar