söndag, juli 31, 2011

Skallebank .....

.... som heter duga vaknade jag med imorse, hade fått ett migränanfall som jag lyckades bli av med under förmiddagen!

Solen skiner idag och det är ju inte en dag för tidigt med tanke på det trista vädret vi har haft ett tag nu.
Hoppas den stannar ett par dagar för jag är ledig till onsdag!!

Idag är det en familjedag med söndagsmiddag på restaurang, Pers Krog närmare bestämt. Ska bli mumsigt....

Inga kommentarer: