Då var det två kvällar att jobba sen väntar fem härliga fridagar!
Hoppas nu att solen också vill stanna för vi har alltid oturen att få dåligt väder när vi är lediga!
I helgen ska vi stå på loppis med goa´ Tess och Henrik och det ser vi fram emot. Har aldrig stått på loppis så det är premiär. Tanken är att bli av med lite saker som ligger och samlar damm innan dom slängs eller lämnas in till någon hjälporganisation.
Snart är mannens semester slut och det innebär att lilleman ska tillbaks till dagis. Undrar hur det kommer att gå med tanke på att han har vänt lite på dygnet under dessa tre veckor!?
Nu är det dags att köra till Limhamn och jobba lite.
Ha en underbart dag i solen kära läsare!
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar