Detta inlägg kommer jag att tillägna min kära kollega Agda läs Marie som idag sa upp sig från sin tjänst på jobb.
Det är så otroligt starkt gjort av dig och jag vet att du gjorde det rätta. Det kommer gå bra för dig i Norge och jag önskar dig all lycka till.
En sak ska du veta:
Jag kommer att sakna Dig och Våra alldeles speciella kvällar tillsammans på jobb.
Allt fnitter och alla tokigheter vi har hittat på. Alla jobbiga kvällar som vi tillsammans ändå har klarat av och det tack vare vårt goda samarbete.
Vem ska jag nu "smyga" till Hemmakväll med och köpa godis -"bara ikväll, bara lite" trots att vi skulle banta, vilket vi nog har slagit rekord i att säga men inte gjort hahahaha.....!!
Vem ska jag säga "driiiing" med?? Agda våra kvällar ihop går inte av för hackor.
Agda lilla, Du kommer att vara saknad ska du veta!!
Och en sak ska du aldrig glömma: Hilda finns här för dig, alltid........
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar