tisdag, juli 17, 2012

Första natten ....

..... i Lalandia och det var riktigt mysigt förutom sängarna!! Dom var inga höjdare kan jag säga, men vad gör det när vi ändå har det så skönt!?
Det finns ett minus till i stugan och det är duschen, den är inte rolig att stå i, den har snedtak och det är trångt men man står ut.

Frukosten är intagen och Liam springer in och ut från stugan och riktigt myser, precis utanför stugan finns en jättestor gräsmatta, härligt och det finns en liten lekplats intill stugan vilket är kanon!

Vädret är soligt men inte så jättevarmt men värmen kommer nog under dagen, hoppas.
På schemat idag står det Möns klint, åka ånglokståg, bada och leka och jag hoppas vi hinner med allt!

Nu beger vi oss....... På återseende......

Inga kommentarer: