Idag är det sista kvällen innan semestern!! Hur skönt är inte det!?!?!? Och vilket underbart väder det är ute, hoppas det håller i sig nu bara...... i tre veckor i alla fall...!!
Ikväll säger jag även hej då till mina kära kvällskolleger, jag återkommer inte till kvällsgruppen i augusti utan jag ska jobba på dagtid ett tag...... Både sorg och glädje, dels för att jag får mer tid med Liam på kvällarna dels för att jag inte kommer jobba med kära Agda läs Marie och Helga läs Maria.
Agda och jag har haft många goa´ skratt och galenskaper på jobb och nu är det slut med det *snyft* tror att Maria kommer tycka att det kommer bli lugnt och skönt om kvällarna hihi......
Tack för gott samarbete Marie och Maria, kommer sakna er till tusen.....!
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar