Vi är nu i Köpenhamn och bor på hotell Kung Arthur. Jag lovar er att sängen här är helt underbar!! Känner sig som en kunglighet när man ligger i den.
Rummet är lagom stort som det är men med en extrasäng blir utrymmet begränsat, men vi njuter ändå.
Så vad har vi då gjort idag?! Vi började dagen med frukost i stugan för att sen packa ihop och checka ut. Därefter blev det bad på Aquadome, lilleman njöt till tusen och ville inte åka därifrån. Blir lätt ett återbesök här kan jag lova!
Jag kan säga som så att jag trodde att badet skulle vara större än vad det är, men jag klagar inte för åh vad härligt det är att bada. Mycket folk är det som besöker badet och det kan lätt bli trångt i bassängerna och långa köer till rutchkanorna men så var det inte! Det var hur lugnt som helst.
Resan gick därefter till Bon Bon Land och detta är jag ledsen att behöva säga, men jag är missnöjd med besöket! Vi hade alla tre förväntat oss att det skulle vara roligare och lilleman uppskattade inte det fullt ut. Vi försökte göra det så roligt som möjligt för att lilleman ändå skulle ha det kul. Vi åkte karuseller och lekte på lekplatserna. Tyvärr så började det regna ganska snart efter vår ankomst och det gjorde att det blev ännu mindre kul att vara där.
En sak som var plus var dock bion, 4D´s film och det var häftigt!
Med andra ord så kommer vi inte besöka parken igen, tyvärr.
Nu ligger vi i sängen och ska sova gudomligt gott så jag säger på återseende och god natt!!
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar