måndag, juli 16, 2012

Lalandia

Nu befinner vi oss äntligen i Rödby och Lalandia. Stugan är lagom stor och mysig.
Resan hit gick jättebra trots skyfallen med blixtrar och dunder!

Vi har hunnit grilla och besöka själva Lalandia center, där det blev en runda till spelhallen och Monkey Tonky Land som är ett lekpalats för barn (och vuxna). Liam trivdes som fisken i vattnet, helt underbart att se.
Nu sitter vi i stugan och har det mysigt, lilleman har somnat och det lär nog vi också snart göra.......

Ha det bra så länge...!

Öresundsbron på väg till Lalandia
(Tagen med Iphone - Instagram)


Inga kommentarer: