Åter till stranden så var det så mäktigt att stå och titta upp mot klippväggen och ut mot havet. Går inte att beskriva känslan med ord utan det måste upplevas!
Vi besökte också Geocenter Möns Klint, här kan man följa Danmarks födelse och se en 3D film om de flygande monstren - dinosaurierna, en väldigt fin och välgjord film och här måste jag beröma Liam, för att inte kunna förstå vad dom säger så satt han fint under hela filmen och tittade förtjust på djuren.
Vi har också hälsat på getter som bor precis utanför Lalandia centret, Liam var lite rädd för dom men vågade ändå vara inne hos dom. Getterna går fritt och man har möjlighet att klappa och mata dom. Riktigt söta små ungar fanns där.
Till sist blev det ett besök på Monkey Tonky igen.
Lägger in två bilder från Möns Klint, fler kommer imorgon!! OBS! Bilderna är oredigerade!
Nu är det nattedags, imorgon ska det badas och förhoppningsvis blir det lite karusellåkande antingen på bon bon land eller tivoli i Köpenhamn. Det är också här vi kommer övernatta till torsdag.
God natt!!
Den långa trappan
Ena udden av klippan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar