söndag, juli 01, 2012

Ännu ett bakslag.......

Efter ett bakslag brukar det alltid komma ett andra och det gjorde det i torsdags. Vi hade kvällsmöte med chefen och det var inga goda nyheter kan jag säga....... Men vad är en bal på slottet...!?
Vad det gäller kommer jag inte att skriva här, inte just nu i alla fall, vill ni veta går det bra att fråga mig personligen om detta.

Helgen har annars varit lugn. Vi skulle som ni kunde läsa i förra inlägget ut på äventyr, men jag var tvungen att gå in och jobba i fredags och i lördags blev det andra planer, men vad gör det när man ändå hade det trevligt!?

Idag har vi varit i Helsingborg på Väla. Jag älskar att gå och titta i affärer men idag gillades det inte riktigt då jag inte är helt ok.
Annars har dagen varit lugn.....Hur har er helg varit?

Inga kommentarer: