Igår hade vi en riktig slappedag, låg på soffan och mös och tittade på tv. Men när det började närma sig eftermiddag kunde vi inte bara sitta och lata oss.
Vi reserverade biljetter till Ice Age 4 och begav oss in till stan. Lillemans ena moster följde också med, trevligt!
Tänk att vår lille gullunge har varit på bio och han satt alldeles stilla i nästan 1,5h.....!
Efter filmen var magarna lite hungriga så vi besökte en restaurang där vi åt gott och hade det trevligt.
Men söndagen tog inte slut här för när vi kom hem hämtade vi Tigiz och min kamera och begav oss till Lomma där vi tog en skön kvällspromenad vid havet. Det är så himla skönt att bara gå där och titta på havet och båtarna......
Ja, så är det måndag idag och sista semesterveckan, lite ångest kan jag ju säga.....!!
På återseende.....
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar