tisdag, juli 24, 2012

Kajutan och Kullaberg

Igår avnjöt vi en god middag på restaurang Kajutan i Limhamn tillsammans med min mamma och mina systrar. Vi hade det riktigt mysigt med underbar utsikt över Öresund och Öresundsbron och härlig sommarvärme. Kunde inte bli bättre.
Efter middagen körde vi ner till västra hamnen och tog en havspromenad, härligt var det.
Sådana här dagar älskar jag, man gör det man känner för, för då blir det allra bäst!

Idag har vår lilla familj haft det alldeles underbart i Mölle och Kullaberg. Vi hade picknick med oss och grillade.
Vädret var kanon med högsommar värme, en alldeles perfekt dag för denna utflykt.
Liam trivdes som fisken i vattnet och det verkar som att han gör i sin mammas fotspår, älskar att vara ute i naturen.
På resan hem stannade vi till i Rydebäck för att se solnedgången, det är något magiskt med den..... Så underbart att sitta vid havet och se nedgången.....
Lilleman tog sitt första dopp i havet och dessutom ett kvällsdop, modig liten kille.

Nä nu är det nog dags att säga god natt för imorgon väntar nya äventyr.

1 kommentar:

Eva sa...

härligt härligt! :-)