Ja, då var första arbetsdagen avklarad och det har gått galant. Lite stressigt på morgonkvisten men annars har det rullat på!
Imorgon är jag ledig så jag klagar absolut inte..... Med andra ord, en mjukstart...
Förresten så kan jag meddela att snickers kladdkakan jag bakade igår blev suverän. Den är ännu godare så här dagen efter så den kan jag rekommendera er att prova.
Hittade receptet här.
Nä, nu ska jag cykla till ICA och hämta ett paket, tjooohhooooo....!!
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar