Igår var det ju som sagt Sveriges nationaldag. Känns lite somrigt tycker jag.
Vi var i Balders Hage som ligger här i Staffis. Årets motorshow var i full gång. En massa gamla och nya bilar att titta på.
Liam premiäråkte sin sittdel. Det gick hur bra som helst. Det är ju mycket roligare att sitta upp och titta på allt som rör sig.
Han har varit lite gnällig om kvällen i två dagar och kliar sig mycket i munnen och saglar. Kan det vara dom attans tänderna som är på gång nu då???!!
Idag är det söndag och det är inte mycket planerat på schemat mer än att fixa lite här hemma. Balkongen ska göras vid och vi kanske sätter ihop vår ny-gamla sängram. Vi kunde inte ha den när jag var gravid för då kom jag tyvärr inte upp från den eftersom den är så låg. Men nu så är det ingen mage som tar emot så nu kommer jag upp hahaha...
Ha en skön söndag gott folk.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar