tisdag, juni 23, 2009

Besök i Tångträsk

Idag har vi varit hos svärfar i Tångträsket (Trelleborg)
Han bjöd på kaffe och vi på tårta. Blev jordgubbstårta med björnbär och choklad, smarrigt.....
Värmen har äntligen hittat hit och hur underbart är inte det!!
Sveriges U21-lag vann idag och är därmed i semifinal mot England. Grattis Sverige!
Liam är inte alls glad om dagarna. Han är så ledsen och verkar ha ont antingen i öronen eller munnen. Han stoppar fingrarna i munnen konstant och tar sig för öronen oxå, hmm svårt detta.
Inte nog med det så har blivit snuvig oxå. Tänderna kanske??!!
Tycker så himla synd om han, vet inte vad man ska göra för att hjälpa den lilla stackarn.
Nu sover han efter många uppvak med tårar......

Inga kommentarer: