tisdag, juni 02, 2009

Barnakuten

Klockan är nu 01:08 när jag skriver detta inlägg. Vi har precis kommit hem från barnakuten med Liam. Han har i ett par dagar tagit sig på ena örat konstant, inte velat ligga på plant underlag, varit mer gnällig än vanligt och dom två senaste dagar har han sovit jätte mycket och ätit lite. Inget konstigt egentligen med tanke på vädret, men det är inte likt Liam ändå. Han har varit hur go´och glad som helst oxå. Men idag har det inte riktigt varit bra. Så vi valde att åka iväg med han med tanke på att jag själv var öronbarn som liten så kan ju lilleman oxå bli det. Misstänkte öroninflammation men det var hörselgångsinflammation. Nu nannar han gott efter att ha varit vaken lite mer än 5 timmar på övertid. Nu kallar sängen även på mig! God natt....

2 kommentarer:

Ulrica sa...

Men tuffseliten då:-( Krya på dig

Angel sa...

Hoppas allt går bra eftersom Taz också har problem med öronen liggande i generna, Dock slapp han det värsta /håller tummarna för lillpojken

/ Angel