måndag, juni 22, 2009

Måndag igen

Då var det måndag och ny vecka. Fy vad tiden går fort, alldeles för fort!! Taz är inne på sin sista semestervecka nu, känns som att han bara har varit hemma i typ 2 veckor. Ja ja det är inget att hänga läpp för, sommaren är ju inte slut för det. Även om den inte har börjat än kan tyckas. Jag satt och kollade lite på arbetsförmedlingens hemsida och hittade en massa jobb som låter intressanta. Så typiskt att dom ska annonsera dom just nu när man är mammaledig. Kan meddela att jag är lite sugen på att jobba men samtidigt så hade jag lätt kunna bli hemmafru :-) Tänk vad skönt det hade varit. Drömma kan man....... Idag är tanken att vi ska gå och bada med Liam. Vi har lite att ta igen på babysimmet. Rean startar idag oxå men jag brukar aldrig hitta något jag vill ha eller så är det fel storlek på det jag hittar. Undrar hur vädret blir idag, just nu ser det lite dystert ut men man skymtar solen lite lätt bakom molnen. Återstår att se.....

1 kommentar:

Jessica sa...

Halloj där!! allt bra med er?? skönt nu när solen tittar fram,, =) jaaaa nu gjorde sverige 3-0 wiiieeee