i systerns koloni. Mysigt och gott sällskap. God mat och goda gubbar. Kan det bli bättre? Nej inte direkt. Men vädret kunde varit bättre. Kom lite skurar framåt kvällen men annars var det solsken. Liam var på bra humör men till slut så blev han gnällig. Men det var ju inte så konstigt med tanke på att han inte sovit mer än 1 timme på hela dagen!!
Patrick tittade förbi hos os en sväng på eftermiddagen. Inte varje dag han gör det men alltid kul att träffa han.
Idag är det slappedag i detta hemmet! Jag är så slö och skulle kunna sova hela dagen om jag fått bestämma.
Laga middag ska jag i alla fall göra sen får vi se vad kvällen har att bjuda på.
På återseende......
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar